Web en social media

imac_webdesign

Online aanwezig zijn is meer dan een leuke homepagina.

Uw huidige en toekomstige klanten willen een professionele website die vriendelijk in gebruik is. Een website die direct en to-the-point uw bedrijf vertegenwoordigt. Geen bla bla maar up-to-date info in een mooi jasje. Een op maat gesneden maatpak of eerder een punky-streetlook. We duiken graag mee in uw kleerkast.

Moof bouwt website’s met de eindgebruiker, uw klant voor ogen, site’s met een hoge usability (gebruiksgemak), vlot toegankelijke menu’s en een goede leesbaarheid met krachtige keywords (Google is er zot van). Uiteraard vergeten we ook het nieuwe surfen op smartphone’s en tablets niet. Uw site ziet er op zijn paasbest uit op alle media. Ok we bekennen op uw smartwatch lukt het ons nog niet.


 

e-commerce

Kan mijn e-shop failliet gaan?

Helaas wel…. Een e-shop moet je beschouwen als een “echte” winkel. Alleen eentje zonder paskamers en verkoper/ster achter de toonbank. Een winkel die 24/24 – 7/7 open is. Een shop met een effectieve stock, stockbeheer, verzending, facturatie, opvolging van bestelling en levering, ….

Niet direct de leukste dingen maar wel levensnoodzakelijk wil je van je e-shop een commercieel succes maken. Stap per stap helpen we je in de opbouw van je eigen e-commerce.


social


F
acebook, Twitter, Pinterest, Instagram

Ben jij nog mee? Wij wel! En wat meer is, ondertussen spelen we met deze media en weten we perfect wat wel en wat niet werkt voor uw firma. Een wedstrijd via facebook? Uw e-shop promoten? uw pagina up-to-date houden? Wat kan en wat mag wettelijk? Ook hier helpen we je graag op weg.


 

Moof reclamebureau verzorgt jou newsletter

e-mailings, newsletters… is dat geen spam?

Uw klanten worden graag op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen binnen uw firma. Uw newsletter is dan ook de krachtigste marketingtool van uw bedrijf.

Moof ontwikkelde een newsletter tool die het mogelijk maakt om uw e-mail of digitale campagnes heel nauwkeurig op te volgen.  Het aantal kliks (wie wat en waar werd er geklikt?) en de klikfrequentie ( de clickthrough rate of CTR) maken deze tool onmisbaar binnen uw e-mailmarketing.