Online? Offline? Newsletter of folder?

Moet ik offline communiceren met een schitterende folder? Moet ik adverteren? Moet ik alles inzetten op een online campagne? Een newsletter? E-mail campagne? Wat met een e-shop? 

Communiceren, adverteren beperkt zich allang niet meer louter tot één medium. Denk maar eens aan een advertentie met een link naar een website, een Qr-code op een verpakking, Twitter en facebook wedstrijden gekoppeld aan een advertentie. Ook een e-shop blijkt een krachtig verkoopskanaal.

Mixed media is de combinatie van verschillende communicatie kanalen. Zo kan een newsletter de promotor zijn van een facebook campagne. “Stuur deze newsletter door via facebook en ontvang een kortingsbon op je volgende aankoop in onze winkel!”. Kan een folder online beschikbaar zijn via je website of kan je klant die offline doorbladeren op zijn ipad. Of waarom je webshop niet promoten via een sponsored link op facebook? 

Moof mixt de verschillende ingrediënten tot een heerlijk gerecht. Geen hutsepot maar een heerlijke nouvelle cuisine waar Michelin alleen maar kan van dromen!

mailing_ecomunity_2

Mailing met youtube film. Link naar youtube presentatie.

Facebook pagina voor ECOstyle AnimalCare

Bedrijfspagina op facebook voor ECOstyle animalcare

bluewie

3d-print ter promotie van de nieuwe webshop

interactieve pdf
Interactieve catalogus, online te raadplegen.

zasco_shop

Webshop voor Zasco